Els actes s'obren aquest dissabte amb la inauguració d'una estàtua commemorativa a les 17:00 hores a la rotonda de la carretera N-260 a l'entrada de la vila, entre el camí d'Age i el pont del tren.
A les 18:00 hores s'inaugurarà una exposició fotogràfica i d'objectes històrics del CGP, que estarà oberta fins al març a l'Arxiu Històric Comarcal de Puigcerdà.
Per la nit, abans del partit de lliga contra l'Afer Gasteiz, a les 21:45 hores es farà l'obertura oficial de l'any del 50 aniversari amb parlaments en nom de la Generalitat, la Diputació de Girona, el Consell Comarcal, l'Ajuntament de Puigcerdà i l'actual directiva del Club. Tot seguit es donarà pas a la presentació del nou himne del CGP, a càrrec de la Coral "Cerdanya Canta". Farà la sacada d'honor un antic jugador del club.
La fi de festa serà després del partit, quan es presentarà el videoclip del CGP, realitzat per Pere Gendrau Jr. L'acte acabarà amb un fantàstic concert gratuït dels Sixteenth Solid Spread.
Durant la resta de l'any hi ha previst de fer molts més actes. Ja s'han concretat l'organització d'un torneig internacional quadrangular amb les seleccions francesa, eslovena i espanyola, i el CGP. Serà pel cap de setmana del 8, 9 i 10 de febrer. Entre la primavera i la tardor el CGP vol organitzar un dinar multitudinari en el qual es farà entrega de medalles d'honor del CGP als pioners d'aquest esport i a les personalitats que han destacat més dins del CGP. També s'està rodant un documental amb més de 60 entrevistes a les persones que han participat en la història del club i que es presentarà de cara al desembre del 2008.
En el terreny esportiu ja s'ha confirmat que a l'abril es farà la fase final de la Copa del Rei a Puigcerdà. I encara hi ha més actes que s'estan gestant i que s'aniran anunciant una vegada ja estiguin organitzats.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZTC3cl-E5tk[/youtube]Resum del partit del Puigcerdà contra l'Anglet. Resum del partit que el Puigcerdà va disputar contra l'Anglet.