Asaja Lleida celebra que la Comissió de Salut Pública hagi acordat la vacunació dels temporers com a col·lectiu prioritari. L'entitat, de la mateixa manera que altres organitzacions agràries i alcaldes lleidatans, havien demanat aquesta mesura per evitar contagis durant la campanya de la fruita on hi ha una elevada mobilitat territorial dels treballadors.
Des d'Asaja assenyalen que, per aquesta reivindicació, a l'entitat han rebut qualificatius de "racistes" i "explotadors" per part de "diferents sectors que suposadament defensen els drets dels treballadors". "L'únic que volem és garantir la salut de totes les persones que participen en la campanya de recollida de la fruita", ha assenyalat el president d'Asaja Lleida, Pere Roqué.
La Comissió de Salut Pública, en la qual hi ha representants del Ministeri de Sanitat i les comunitats, va acordar en la reunió d'aquest dimarts avançar en l'estratègia de vacunació davant la covid-19 incorporant-hi nous col·lectius vulnerables -al marge de la seva edat- entre els quals s'inclouen els temporers i persones sense sostre. La previsió és que aquests col·lectius rebran el vaccí de Janssen, un cop finalitzi la vacunació de la població de 50 a 59 anys.
Asaja Lleida celebra que es prioritzi la vacunació dels temporers
Societat
Es consideren col·lectiu vulnerable i rebran el vaccí de Janssen un cop acabi la vacunació a la població de 50 a 59 anys
ARA A PORTADA
-
Societat JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris Redacció
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat La 37a Fira del Torró d'Agramunt s'amplia a tres dies i dedica el darrer als cuiners de Ponent ACN
Publicat el
12 de maig de 2021 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Sexenni anuncia una aturada indefinida amb un últim concert a la Sala Apolo
-
Societat
Denuncien una empresa d'autocars de Guissona per usar el tacògraf d'un mort
-
Societat
Ecologistes, sindicats i veïns de l’Horta s’uneixen contra les macrocentrals solars
-
Societat
La Sardanada de Balaguer reivindica la sardana amb tres cobles, estrenes i cinc hores de ball
-
Societat
Lleida celebra 325 anys de ball de bastons amb una trobada infantil durant les Festes de Tardor
-
Societat
Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat
