La Bèlgica del balaguerí Robert Martínez ha guanyat aquest dijous contra Anglaterra i s’ha classificat com a primera de grup per a vuitens de final del Mundial. Els “red devils” s’han imposat als anglesos en el darrer partit de la primera fase gràcies a un gran gol de Januzaj al minut 51, i jugaran contra Japó el proper dilluns 2 de juliol a partir de les vuit del vespre (Telecinco).
Martínez havia avisat abans del matx que la prioritat del combinat belga en aquest partit era jugar bé més que guanyar, i ha decidit donar descans a la majoria de titulars. Així, estrelles com Hazard, De Bruyne, Lukaku o Mertens han vist el partit des de la banqueta.
Bèlgica guanya contra Anglaterra amb els suplents i s’enfrontarà al Japó a vuitens
Un golàs de Januzaj dona els nou punts al combinat de Robert Martínez | El balaguerí ha donat descans a les estrelles del seu equip
ARA A PORTADA
-
Escac al camp català: el conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
Publicat el
28 de juny de 2018 a
les 20:48
Actualitzat el
28 de juny de 2018 a les
21:48
Et pot interessar
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
-
Societat
L'Arnau de Vilanova, pioner en l'anàlisi de l'impacte ambiental en la salut infantil
-
Societat
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
