El jugador de Linyola (Pla d'Urgell), Bojan Krkic, està a punt pas de tornar a la lliga espanyola. Segons apunten mitjans anglesos, el davanter ha parlat amb l'entrenador del seu actual equip, l'Stoke City, i li hauria fet saber el seu desig de tornar a jugar a prop de casa després d'estar sis anys rodant per Europa.
En aquest sentit, Bojan podria fitxar per l'Alabès, un equip que busca gol i que contempla l'opció del lleidatà, o per Las Palmas, que contempla l'opció del jugador català si no surt bé l'operació de Loïc Remy, jugador francès del Chelsea. En els darrers anys Bojan ha jugat amb la Roma, l'Ajax, el Milan, l'Stoke City i el Mainz, encara que en cap d'aquests equips ha aconseguit convencer.
Bojan, a un pas de tornar a la lliga
Societat
El jugador de Linyola assegura que té ganes de tornar a jugar a prop de casa
ARA A PORTADA
-
Societat Ajuntaments de Lleida alerten del perill de veure l'eclipsi en zones no segures Agència Catalana de Notícies
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 44 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Successos Tàrrega analitza els excrements trobats a les piscines municipals per identificar-ne l'autor Pau Espí Solé
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
29 d’agost de 2017 a
les 18:16
Actualitzat el
29 d’agost de 2017 a les
18:29
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
