El responsable de selecció de persones del departament de recursos humans de BonÀrea, Xavier Moreno, ha afirmat aquest divendres que el grup necessita fins a finals d'any cobrir 200 llocs de treball.
"Nosaltres hem calculat que per al creixement que tindrem aquest any necessitem unes 200 persones, de les quals aproximadament un 50% són treballadors per ocupar llocs tècnics qualificats, i actualment tenim unes 30 ofertes de treball", ha explicat aquest divendres Moreno a Lleida, on la companyia i altres 15 empreses participen en la trobada entre empresaris i joves organitzada per la Cambra de comerç '#Jovullser'.
"Podem rebre uns 10.000 currículums a l'any, donem cobertura a tot el territori català i a Aragó i també hi ha gent que ens ho envia per treballar a botigues" ha explicat.
Moreno considera que '#Jovullser és una oportunitat perquè les empreses de Lleida es donin a conèixer: "Freqüentment se'ns coneix per un àmbit productiu, però nosaltres toquem totes les professions, és interessant que vinguin els joves bé per conèixer el que necessitem o per saber quins estudis són els que més ens interessen per contractar després".
Per la seva banda, el director de recursos humans de la paperera Alier de Rosselló, Xavier Matute, ha afirmat que la seva empresa busca persones formades i que confia en el format de proximitat organitzat per la Cambra de comerç per trobar treballadors.
"Creiem en aquest format de proximitat, a poder parlar amb tothom i dir-los als joves què és el que volem en una entrevista i guiar-los una mica a l'hora de fer el seu currículum".
BonÀrea busca 200 treballadors aquest any
L'empresa assegura que rep uns 10.000 currículums anuals
ARA A PORTADA
-
L’Atlètic Lleida desafia el Lleida CF i ofereix conservar el seient als seus socis Oriol Almacellas Verdés
-
-
Maials ultima els preparatius per a una Festa Major amb cinc dies d’activitats per a tothom Redacció
-
Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida Redacció
-
Publicat el 02 de juny de 2018 a les 01:46
Actualitzat el 02 de juny de 2018 a les 01:47
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme
-
Societat L’últim gest solidari d’Anna Salvadó recapta més de 6.000 euros per Palestina