Els Mossos d'Esquadra busquen a Lleida un home que ha ruixat un menor de 17 anys amb aerosol i posteriorment li ha calat foc. Els fets han passat a un quart d'una del migdia d'aquest dilluns al carrer Roger de Llúria de la capital del Segrià.
Segons ha pogut saber l'ACN, la víctima, que desconeix els motius de l'agressió, caminava pel carrer acompanyat d'un altre noi, també menor d'edat, quan un desconegut se'ls ha apropat i l'ha agredit.
El menor, que està tutelat per la Generalitat, ha estat traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida amb cremades de segon grau a la cara i a les mans. Els Mossos han obert una investigació per aclarir els fets i identificar l'autor de l'agressió.
Busquen a Lleida un home que ha cremat la cara i les mans d'un menor
Societat
La víctima ha denunciat que caminava pel carrer quan un desconegut l'ha ruixat amb un aerosol i li ha calat foc
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 16:40
Et pot interessar
-
Societat
71 milions: el premi més gran de la història de l'ONCE cau a Lleida
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 25 i 26 de juliol
-
Societat
Desallotgen una empresa química de Tàrrega i en confinen una altra per una emanació de vapors
-
Societat
La velocitat a Rambla Ferran es controlarà amb un radar
-
Societat
L'incendi d'Alguaire ha cremat sis hectàrees agrícoles
-
Societat
Excrements a l’aigua obliguen a tancar piscines municipals a Lleida i Bellpuig
