El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquest cap de setmana, des de les tres de la tarda de divendres i fins a les vuit del vespre d'aquest diumenge, no s'ha registrat cap sinistre amb resultat de mort a la xarxa viària interurbana catalana tot i la gran mobilitat prevista per l'inici del mes d'agost.
Dissabte es va produir un accident greu en una pista forestal ubicada entre Jorba i Clariana de Cardener, en què es va veure implicat un quad que va sortir de la via i va caure per un terraplè de 200 metres. El conductor del vehicle, un home de 55 anys, va resultar ferit de gravetat i va ser traslladat per un helicòpter de rescat dels Bombers de la Generalitat a l'Hospital de Bellvitge.
En un comunicat, el Servei Català de Trànsit ha volgut agrair la "responsabilitat i prudència" dels conductors i conductores en aquest cap de setmana d'estiu amb una mobilitat elevada a la xarxa viària de Catalunya i que, fins el moment no s'ha registrat cap víctima mortal.
Aquesta mateixa setmana s'han fet públiques les dades de sinistralitat en aquest primer semestre dels 2015 que indiquen que van morir 81 persones -9 més que al 2014-, i 428 persones van resultar ferides greus, quan en el mateix període de l'any passat, hi van haver-hi 389 persones ferides.
Cap víctima mortal en l’operació sortida de l’1 d'agost
Fins aquest diumenge a les vuit del vespre no s'ha produït cap sinistre mortal a la xarxa viària interurbana
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
02 d’agost de 2015 a
les 23:58
Actualitzat el
02 d’agost de 2015 a les
23:59
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
