Cinc persones han quedat ferides aquest dimecres a la tarda en un petit incendi d'un pis a Torres de Segre (Segrià), segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'incendi s'ha produït cap a les tres de la tarda en un habitatge del carrer Progrés, número 10, 2nB, i ha cremat la campa extractora i un moble de la cuina.
Com a conseqüència, cinc persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum, de les quals tres han estat ateses al mateix lloc dels fets i les dues altres han estat traslladades a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Fins al lloc s'hi ha desplaçat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del SEM.
Cinc ferits en incendiar-se un pis a Torres de Segre
Tres dels ferits han estat atesos al mateix lloc dels fets i els altres dos els han evacuat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’abril de 2015 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància