El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores han mort tres amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i dues la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 107. El departament també ha confirmat 38 casos positius nous; 36 a Ponent i 2 al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 1.387 casos.
Mentre, 175 persones es troben ingressades en diferents centres hospitalaris de la demarcació, 37 d'aquestes a l'UCI. En les darreres hores 30 persones han rebut l'alta hospitalària i les altes acumulades ja són 435; 348 a Ponent i 87 al Pirineu.
Cinc morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 38 nous casos
Societat
La demarcació lleidatana suma 107 víctimes mortals i 1.387 casos detectats, mentre que 435 persones ja han rebut l'alta
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’abril de 2020 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
