Des de CIU consideren que "l'equip de Govern del Consell Comarcal del Pallars Sobirà sempre acaba repercutint en els ciutadans la seva manca d'imaginació alhora de trobar solucions per a disminuir els costos del servei d'escombraries".
Per aquest motiu CIU proposa tot un seguit de mesures per fer front a la taxa sense repercutir-la en els ciutadans, com ara un estudi exhaustiu dels costos de la taxa i la posada en marxa de mesures per abaratir el servei, la potenciació de la recollida selectiva amb campanyes de conscienciació de la població, una major implantació de la recollida de la fracció orgànica i una actualització de padrons municipals.
Segons la representació de CIU al Consell Comarcal, la correcta aplicació d'aquestes mesures, juntament al gran nombre de segones residències de la comarca que durant bona part de l'any estan deshabitades, pel que gairebé no generen residus però si que fan front a la taxa, haurien de ser suficients en aquests moments de crisi per tal de no carregar més la malmesa economia de les famílies Pallareses.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2009 a
les 17:12
Et pot interessar
-
Societat
Per què en diem mona?
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
El retorn de la llum al Sant Crist de la Sang
-
Societat
Xerracs, matraques i carreus: quan es «mataven jueus» per Setmana Santa
-
Societat
La nova fase de la Rambla Ferran es farà aquest any
-
Societat
Relleu generacional a bonÀrea: Ramon Alsina agafarà el timó del gegant de Guissona
