En aquest sentit, CiU critica el dèficit d'inversió en infraestructures a Catalunya, en general, i a Lleida, en particular, i assenyala que la retallada suposarà més dificultats per a les empreses del sector de la construcció i farà augmentar la taxa d'atur. Batalla defensa que 'la societat lleidatana ha de fer-se ressò de les retallades i fer sentir la seva veu en defensa de l'economia de Lleida i del seu benestar'.
A més, CiU critica que 'el govern espanyol hagi llançat els recursos en iniciatives populistes sense cap benefici a llarg termini, hagi fet créixer la despesa corrent i hagi pagat per obres innecessàries com la remodelació de carrers i places que ja estaven bé mitjançant el Plan E'. Per Batalla, la construcció de l'autovia A-14, ara aturada, és una de les infraestructures fonamentals per al desenvolupament de l'economia de la Catalunya interior, sobretot els trams Lleida-Rosselló i Rosselló-Almenar.
Batalla també ha assenyalat que la suspensió de l'autovia entre Valls i Montblanc que connecta Lleida ciutat i tot el territori de la plana amb el port de Tarragona 'fa que no tinguem un tractament gens just per a l'equilibri territorial de Lleida'. D'altra banda, CiU denuncia que altres actuacions importants com la variant de Gerri de la Sal (Pallars Sobirà) o les rotondes de la N-240 a Juneda (Garrigues) patiran retards importants i també tindran efectes perjudicials pel territori.
CiU denuncia que la retallada d'inversions de Foment perjudicarà greument el creixement econòmic
ARA A PORTADA
-
-
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega Redacció
-
-
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat Àlvar Llobet i Sotelo
-
Cinc homicidis i un 25% més de delictes per tràfic de drogues a la demarcació de Lleida el 2025 Redacció
Publicat el
23 de juliol de 2010 a
les 19:08
Et pot interessar
-
Societat
L'IRTA estrena el seu primer centre al Pirineu: «S'ha corregit una anomalia històrica»
-
Societat
Centres educatius de Ponent suspenen sortides i colònies com a mesures de pressió a Educació
-
Societat
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern
-
Societat
Jutjaran a Lleida dos homes acusats d'estafar sis milions a distribuïdores d'energia
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
-
Societat
Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
