El nombre de persones ingressades per coronavirus als hospitals lleidatans comença a baixar. Aquest dimarts s'han registrat un total de 268 pacients que estan essent tractats en centre mèdics, nou menys que el dilluns, un dia abans. Pel que fa a les altes, Salut ha confirmat que en les darreres hores se n'han donat 19, la xifra més alta donada al territori des de l'inici de la crisi.
Aquest dimarts s'ha confirmat que en les darreres hores han mort quatre persone amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i cap la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 86. El departament també ha confirmat 25 casos positius nous; 21 a Ponent i 4 al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 1.123 casos.
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Comença a baixar el nombre de persones ingressades per coronavirus als hospitals lleidatans
La demarcació lleidatana suma 86 víctimes mortals i 1.123 casos detectats, mentre que 227 persones ja han rebut l'alta
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 07 d’abril de 2020 a les 17:42
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi