El Diari Oficial de la Generalitat (Dogc) ha publicat aquest dimecres l'anunci que exposa a informació pública durant un mes que s'ha iniciat el procés per declarar el Parc Nacional d'Aigüestortes i l'Estany de Sant Maurici (Lleida) i la seva àrea d'influència com a zona d'especial protecció de la qualitat lumínica i acústica.
En acabar la tramitació, el parc disposarà de dues noves figures de protecció per detectar les zones que mantenen baixos nivells de soroll o de foscor natural i delimitar i preservar-les com a figura jurídica, ha informat en un comunicat la Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat.
El projecte també contempla elaborar un pla d'actuació que permeti la conservació i millora del seu ambient acústic i lumínic, senyalitzar i difondre l'existència d'aquestes zones i promoure que la població les gaudeixi, impulsant la sensibilització i educació ambiental.
Comença el procés per declarar el Parc d'Aigüestortes com a zona de qualitat lumínica i acústica
El parc disposarà de dues noves figures de protecció per detectar les zones que mantenen baixos nivells de soroll o de foscor natural
ARA A PORTADA
-
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern Àlvar Llobet i Sotelo
-
Punxades massives a l’A-2 forcen un contracte d’emergència per renovar el ferm a la Segarra Àlvar Llobet i Sotelo
-
Dos anys de presó per a un treballador del pla Iglú de Lleida per tocaments a una usuària i a una empleada Redacció
-
-
Publicat el
24 d’octubre de 2018 a
les 21:25
Et pot interessar
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
-
Societat
Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
-
Societat
Aitona allarga la campanya de camps florits
-
Societat
El Ranxo que fa oblidar la Quaresma
-
Societat
El pantà de l'Albagés es podrà omplir del tot l'any vinent
-
Societat
L'origen del Ranxo de Ponts
