Tècnics del Consell Comarcal del Pallars Jussà i personal de la Fundació Catalunya - La Pedrera s'han desplaçat aquest dilluns per començar les tasques de neteja de runa del despreniment ocorregut fa una setmana. Si les tasques es desenvolupen al ritme previst, s'espera que demà o com a molt tard divendres es reobri l'accés.
Així ho ha confirmat l'alcalde de Sant Esteve de la Sarga, Jordi Navarra, a Pallars Digital i ha afegit que l'ajuntament ha sol·licitat un informe "extensiu" a l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya perquè avaluï si s'han de dur a terme més accions a la zona.
Navarra ha explicat que els excursionistes que visitin el Mont-rebei es trobaran cartells que els avisarà que "entren al congost sota la seva responsabilitat", perquè siguin conscients que estan en un territori amb risc. Tot i això, l'alcalde ha remarcat que "no cal alarmar-se" perquè el risc "és el mateix ara, que fa una setmana o 10 anys".
Comencen a netejar l'esllavissada que talla l'accés a Mont-rebei
L'alcalde de Sant Esteve de la Sarga, Jordi Navarra, confia que dijous ja es pugui reobrir el camí

- Dos tècnics, al Mont-rebei -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2018 a les 17:47
Et pot interessar
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega
-
Societat La nova fira Agobiotech Forum de Lleida ja registra un 85% d’ocupació
-
Societat Els ramaders del Pirineu tanquen un bon estiu de pastura a la muntanya de Llessui