L'Audiència de Lleida ha confirmat la sentència d'un jutjat penal que condemnava un jove a deu anys i mig de presó per haver apunyalat cinc nois a la Seu d'Urgell, el 13 d'abril de 2019. La sentència considera provat que, després d'una discussió en una discoteca de la localitat, l'acusat, C. J. V., va anar a casa a agafar dos ganivets de grans dimensions, de 12 i 14 centímetres de fulla, i ja al carrer va atacar i ferir els cinc nois.
Tot i que la defensa del jove va recórrer la condemna del penal a l'Audiència al·legant defensa pròpia i que les víctimes li havien entrat a casa, la sentència el condemna per cinc delictes de lesions en considerar provat que els fets es van produir al carrer. A més, l'escrit destaca que va ser l'acusat qui va anar expressament a casa i en va baixar amb dues armes blanques.
El penal també va condemnar a dos anys de presó dos joves més que anaven amb l'acusat, que duien barres de ferro i que van colpejar dos dels nois. Aquests no van recórrer la sentència.
A més de la pena de presó, C. J. V., haurà d'indemnitzar amb més de 39.000 euros els cinc joves pels danys patits. Depenent de la gravetat de les ferides, les indemnitzacions individuals oscil·len entre els 1.200 i els 18.000 euros.
Pel que fa als altres dos agressors un d'ells haurà d'indemnitzar amb 6.000 euros una de les víctimes i l'altre amb 1.300 un altre dels nois.
Condemnen a deu anys i mig de presó un jove acusat d'apunyalar cinc nois a la Seu d'Urgell
Societat
L'agressor va anar a casa a agafar dos ganivets de grans dimensions, després de discutir amb les víctimes a la discoteca
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de setembre de 2020 a
les 19:01
Actualitzat el
16 de setembre de 2020 a les
19:02
Et pot interessar
-
Societat
La Zona de Baixes Emissions de Lleida suma 224 multes en el primer any
-
Societat
La Transsegre davant d’un canvi d’època
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
-
Societat
Els Mossos identifiquen la dona trobada morta el 3 de juny al Segre
