Els Bombers de la Generalitat ha aconseguit controlar l'incendi forestal que s'ha declarat a Vallbona de les Monges i Rocallaura, a l'Urgell, aquesta tarda. Cap a les 13.50 hores han rebut l'avís que hi havia un foc que afectava vegetació agrícola i poc després ha agafat vegetació forestal a l’altura del quilòmetre 9 de la carretera LV-2335 a Vallbona de les Monges.
A hores d’ara, hi ha nou dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat que estan treballant en tasques d'extinció del foc. Les aèries han abandonat la zona cap a quarts de vuit. Hi han treballat fins a 26 dotacions, 16 terrestres i 10 aèries.
Segons les darreres informacions, els bombers haurien controlat ja el foc, que havia avançat cap a una zona de conreus i pel flanc dret cap a la zona cremada l’any passat en l’incendi de Rocallaura, on van cremar unes 800 hectàrees. Segons les dades provisionals facilitades pel cos d’Agents Rurals el foc hauria afectat, fins ara, unes 15 hectàrees.
A més dels Bombers, també s’hi han desplaçat efectius del cos d’Agents Rurals, vehicles de les ADF (Agrupació de Defensa Forestal) i tres patrulles dels Mossos d’Esquadra.
Protecció Civil de la Generalitat ha informat de l’incendi als alcaldes de la comarca de l’Urgell i també de la Conca de Barberà que poden veure el fum de l’incendi. Per la seva banda, el telèfon d’emergències ha rebut un total de 43 trucades de ciutadans alertant d’aquest foc.
Controlat l'incendi a Vallbona de les Monges que ha cremat unes 15 hectàrees
Societat
Hi ha nou dotacions dels Bombers treballant en tasques d'extinció del foc
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
02 d’agost de 2017 a
les 14:53
Actualitzat el
02 d’agost de 2017 a les
20:27
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
