Els Bombers de la Generalitat han controlat l'incendi que s'ha decretat en una granja de truges del nucli de població de Sant Martí de Maldà, a la comarca de l'Urgell.
Segons han informat fonts del cos, l'avís s'ha rebut a les 11.29 hores i set dotacions s'han desplaçat fins el punt. Quan els Bombers hi han arribat, el foc estava desenvolupat. Les flames han cremat totalment la primera nau afectada i on podria haver-hi diverses truges.
Els Bombers han donat per controlat l'incendi a les 13.52 i han evitat que s'estengués a una nau adjacent. Com a mesura preventiva s'havien tret tots els animals que hi havia a l'interior d'aquest segon espai. Un veterinari està examinant les truges evacuades.
Controlat un incendi que ha cremat una granja de truges a Sant Martí de Maldà
Set dotacions dels Bombers s'han desplaçat fins el punt
ARA A PORTADA
-
-
Lleida reforça la xarxa d'acollida per afrontar l'arribada de temporers durant la campanya de la fruita Redacció
-
Ramon Alsina assumeix la presidència de BonÀrea i culmina el relleu generacional Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
L’Ateneu Popular «La Baula» celebra deu anys de trajectòria amb una jornada festiva i reivindicativa Redacció
Publicat el
22 de novembre de 2023 a
les 09:38
Actualitzat el
07 de març de 2024 a les
18:49
Et pot interessar
-
Societat
El Suprem deixa en mans d'un jutjat de Lleida la investigació sobre una xarxa dedicada al robatori de cotxes
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 30 i 31 de maig
-
Societat
La modernització del Canal d’Urgell s'acorda sense esperar el consens total dels regants
-
Societat
Institucions i empreses lleidatanes impulsen un model industrial verd per reequilibrar Catalunya
-
Societat
Les famílies de l'escola Gaspar de Portolà demanen diàleg per evitar el tancament d'una línia d'I3
-
Societat
El camp català recupera atractiu: augmenta un 16% el nombre de joves pagesos
