El govern de la Paeria s'ha quedat sol en el procés de negociació que en les darreres setmanes havia obert amb les entitats socials amb l'objectiu de modificar el Reglament de Participació Ciutadana. Segons fonts dels col·lectius, els tallers que s'han dut a terme per abordar aquest canvi han fracassat per l'actitud del regidor encarregat d'aquesta qüestió, Joan Gómez.
Fonts de les entitats consultades per NacióLleida asseguren que en el primer taller que es va organitzar per abordar el nou reglament van participar 20 col·lectius, una xifra que es va rebaixar a cinc en la segona reunió.
El motiu de les incompareixences va ser la poca voluntat de l'executiu lleidatà d'acollir les propostes que es van fer en la primera reunió, on Gómez es va negar a recollir els acords. "Les entitats van sortir molt enfadades" assegura un membre d'un col·lectiu, que recorda que durant el segon taller van marxar tres representants d'entitats.
Per tot això, els col·lectius han decidit abandonar els tallers, un fet que s'explicarà aquest dimecres en roda de premsa. La voluntat de les entitats és fer visible la poca voluntat del consistori a arribar a acords i de mostrar el compromís per canviar el reglament, que ha de ser discutit amb altres entitats convocades en cinc tallers més.
Cop de porta dels col·lectius socials a la Paeria en el procés de modificació del Reglament de Participació
Societat
Les entitats anuncien que abandonen els tallers per la poca voluntat de l'executiu del PSC per arribar a acords
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
22 de març de 2016 a
les 18:32
Actualitzat el
09 de juny de 2016 a les
19:41
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
