L'espai pedagògic que La Caixa té a Cucalòcum, el Saló de la Infància i la Joventut de Lleida, acosta aquest any l'art del pintor Joaquín Sorolla als més joves. L'estand 'Caixalòcum: vine i aprèn jugant amb les activitats que et faran descobrir Sorolla' està caracteritzat amb alguns dels temes mariners que van centrar la majoria de l'obra del pintor valencià com sorra de la platja i xarxes de pesca, per donar a conèixer l'obra de l'artista d'una forma lúdica i amena.
Els nens poden fer figures amb la sorra, com castells o animals marins, i després, amb els pares, poden fer-se una fotografia amb un barret i un fons mariner extret d'un quadre de Sorolla que recrea un vaixell de vela encallat en una platja.
Caixaforum Lleida acull fins al 10 de gener l'exposició 'Sorolla. El color del mar', una selecció d'obres centrades en temes mariners. La vint-i-cinquena edició de Cucalòcum i la dècima de Cucaesport estaran obertes fins al 4 de gener en els pavellons 3 i 4 de Fira de Lleida amb una cinquantena d'activitats lúdiques, esportives, formatives, solidàries i de sensibilització social.
Cucalòcum acosta Sorolla a la infància a Lleida
S'ha recreat una platja on els infants poden fer figures de sorra i després fotografiar-se en un fons mariner
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2015 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental
-
Societat
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
