El mes de novembre acabarà amb temperatures pròpies de l'hivern. Els termòmetres patiran una davallada del mercuri a partir d'aquest dilluns que deixaran registres negatius en diversos punts del país. Està previst que una bossa d'aire àrtic arribi a Catalunya i que s'hi quedi fins a final de setmana, quan el temps s'anirà recuperant poc a poc.
L'episodi de fred també deixarà nevades a partir del dimecres, per bé que el plat fort arribaria divendres, amb neu més generalitzada sobre la serralada. També és possible que apareguin ruixats a punts de nord-est a cotes molt baixes.
Davallada de temperatures i fred hivernal per acabar el novembre
Una bossa d'aire àrtic arriba a Catalunya i deixarà els termòmetres en registres negatius | Es preveuen nevades a partir del dimecres al Pirineu
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2017 a
les 19:01
Et pot interessar
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
-
Societat
La reina Letícia s'atreveix amb una frase en català en un acte d'empresàries a Lleida
-
Societat
Les obres de Torre Salses, després de la Festa Major
-
Societat
Empresaris jubilats assessoren de manera gratuïta emprenedors de les comarques de Ponent
-
Societat
Ni misses ni turistes: Santa Maria de Balaguer tanca per risc estructural
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec supera els 2.000 visitants aquesta Setmana Santa
