El jutjat d'instrucció 4 de Lleida, en funcions de guàrdia, ha acordat la llibertat provisional amb mesures cautelars per l'home de 31 anys detingut aquest divendres per atropellar mortalment una dona a Torres de Segre (Segrià). El detingut, que va donar positiu en drogues i que té antecedents per delictes contra el trànsit, ha declarat aquest dissabte davant el jutge.
El magistrat ha ordenat la retirada del permís de conduir i la intervenció del vehicle així com la obligació de comparèixer al jutjat sempre que sigui requerit. La causa està oberta per un delicte d'homicidi imprudent. Els fets van passar divendres al matí a les 9.21h a l'altura del número 3 del carrer Pau Casals de Torres de Segre. Una dona de 89 anys va morir atropellada per un cotxe quan creuava per un pas de vianants, dins el municipi. E
ls Mossos d'Esquadra van detenir el conductor del vehicle, de 31 anys, que va donar positiu en la prova de substàncies estupefaents. Tant la víctima com el detingut són veïns del municipi i de nacionalitat espanyola. Els Mossos investiguen les causes de l'accident. Fins al lloc s'hi van desplaçar tres ambulàncies del SEM i quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra.
Deixen en llibertat provisional el conductor que va matar una dona a Torres de Segre mentre anava drogat
La causa està oberta per un delicte d'homicidi imprudent
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2019 a les 15:47
Et pot interessar
-
Societat
FGC reforçarà la seguretat contra despreniments a la línia Lleida–La Pobla
-
Societat
Mor el sacerdot i teòleg lleidatà Ramon Prat als 80 anys
-
Societat
Mor Ramon Prat, sacerdot i teòleg lleidatà, als 80 anys
-
Societat
Mor Jaume Vilella, exregidor de CiU i figura destacada de la política i l'esport de Lleida
-
Societat
Lleida incorpora tres nous busos elèctrics i gairebé la meitat de la flota ja és sostenible
-
Societat
La plaga de conills s’agreuja: ja s'enfilen als arbres i posen en risc la collita
