La Fiscalia demana 16 anys i mig de presó a un home acusat de robar més de 16.000 euros en una sala de jocs de Lleida després d'amenaçar un treballador amb una pistola d'aire comprimit, lligar-lo i colpejar-lo al cap.
També per haver lligat de mans i peus i tancar al lavabo dos clients a qui va robar els mòbils i una bossa de mà amb 220 euros. Concretament, el ministeri públic demana que se'l condemni a 6 anys i mig de presó per un robatori amb violència i intimidació amb l'agreujant d'ús d'instrument perillós en concurs amb un delicte de detenció il·legal i a 5 anys de presó per cadascun dels dos delictes de detenció il·legal. Els fets van passar la matinada del 24 d'agost de 2018 i el judici es farà a l'Audiència de Lleida el 30 de juny.
Segons l'escrit de la Fiscalia, J. E. M. L., veí de Lleida i nascut a la República Dominicana, va entrar amb passamuntanyes a una sala de jocs de Lleida, acompanyat de dues persones més que no han pogut ser identificades. Un cop dins, va amenaçar amb una pistola d'aire comprimit el recepcionista, el va obligar a tirar-se a terra i el va colpejar al cap amb la culata de l'arma abans d'obligar-lo a obrir la caixa forta d'on es va endur els més de 16.000 euros que hi havia dins.
Després li va demanar les claus de les màquines escurabutxaques i el va cordar de mans i peus amb brides i es va endur el seu mòbil i una tauleta electrònica.
Mentrestant, segons el ministeri públic, un altre dels presumptes lladres va robar els telèfons mòbils i una bossa de mà amb 220 euros de dos clients, els va lligar també amb brides de mans i peus i els va tancar al lavabo. La Fiscalia demana que se li apliqui l'agreujant de disfressa i, a més de la pena de presó, sol·licita una multa de 1.350 euros per un delicte lleu de lesions.
Demanen 16 anys de presó a l'acusat de robar en una sala de jocs de Lleida
Va lligar tres persones i amenaçar el recepcionista amb una pistola d'aire comprimit i es va endur més de 16.000 euros
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 22 de juny de 2021 a les 18:21
Actualitzat el 22 de juny de 2021 a les 22:25
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
