L'Audiència de Lleida jutjarà aquest dimecres un veí de Lleida, de 35 anys i nascut a Mali per un delicte contra la salut pública. La fiscalia sol·licita 5 anys de presó i una multa de 21.000 euros per a l'home per presumptament vendre droga al seu pis. Els Mossos d'Esquadra van fer seguiment de l'acusat durant 4 mesos (des de mitjans d'octubre de 2013 fins a mitjans de febrer de 2014) i van detectar una desena de transaccions il·lícites.
L'acusat venia presumptament petites quantitats de droga a terceres persones, principalment marihuana, però també cocaïna i heroïna. Els agents van registrar dos domicilis de l'acusat, el 20 de febrer, i van trobar uns 7.000 euros, droga i bàscules de precisió.Segons l'escrit de fiscalia, l'acusat es dedicava a vendre petites quantitats de drogues a terceres persones des del seu pis de Lleida, situat al carrer Múrcia. L'11 de febrer de 2014, l'home es va traslladar a viure a un altre pis però va seguir utilitzant l'anterior per seguir-se dedicant a la venda de substàncies estupefaents.
Els Mossos, després de fer-li un seguiment, van entrar el 20 de febrer als dos pisos de l'acusat, En el primer van trobar 6.960 euros en metàl·lic, un telèfon mòbil i altres aparells electrònics, una bàscula de precisió, una bossa de plàstic que contenia petites bossetes precintades així com diverses bossetes i paperines d'heroïna i marihuana. Al segon pis van trobar dues bàscules de precisió, tres telèfons mòbils, documentació a nom d'altres persones i embolcalls amb heroïna, cocaïna i marihuana.
L'Audiència de Lleida el jutjarà aquest dimecres 29 d'octubre per aquests fets. La fiscalia demana 5 anys de presó i una multa de 21.000 euros per un delicte contra la salut pública.
Demanen 5 anys de presó per vendre droga al seu pis de Lleida
La fiscalia demana que s'imposi a l'home, de 35 anys i nascut a Mali, una multa de 21.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’octubre de 2014 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
-
Societat
Hestia Health Balaguer celebra 30 anys consolidat com un referent assistencial a les comarques de Lleida
-
Societat La Diputació aprova una moció en defensa del català a la Franja de Ponent amb l’única oposició del PP
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Societat
Lleida ret homenatge a Joan Viñas en un emotiu comiat
