L'Audiència de Lleida jutjarà aquest dijous 2 de juny un home de 36 anys, K. A., de nacionalitat marroquina, per un delicte contra la salut pública amb l'agreujant de reincidència. La Guàrdia Civil va enxampar-lo amb 1.250 euros en metàl·lic, 497,2 grams de cocaïna i 188,3 grams de cànnabis, que transportava dins el vehicle que conduïa a la N-II a Sidamon (Pla d'Urgell).
Va ser al voltant de les cinc de la tarda del 21 gener de 2016. El ministeri fiscal li demana sis anys de presó i una multa de 42.000 euros perquè considera que l'home anava a vendre la droga a tercers. L'acusat viatjava amb el seu cunyat, que no està acusat perquè la fiscalia considera que no hi ha prou indicis que demostrin la seva implicació.
Durant la fase d'instrucció va declarar que desconeixia l'existència de les drogues i que era amb ell al cotxe perquè l'acusat havia anat a buscar-lo a Mataró per passar uns dies a Lleida. L'encausat té antecedents ja que va ser condemnat el 19 de febrer de 2014 pel penal 1 de Lleida a un any de presó per un delicte contra la salut pública.
Demanen sis anys de presó per un home enxampat amb mig quilo de cocaïna i 200 grams de cànnabis
L'acusat, que està a la presó i que ja va ser condemnat anteriorment per un delicte contra la salut pública, serà jutjat dijous a l'Audiència de Lleida

- Els jutjats de Lleida -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2016 a les 18:57
Actualitzat el 31 de maig de 2016 a les 19:01
Et pot interessar
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt