La Fiscalia demana tres anys de presó per a un proveïdor de joies acusat d'estafar més de 28.000 euros als fills d'una joiera de la Noguera, amb qui treballava des del 2002.
Segons el ministeri públic, el 29 de març de 2010, tres setmanes després que la dona morís, l'acusat va dir als fills que la dona li devia 3.865,31 euros i els va convèncer per encarregar-se de vendre diverses joies que quedaven, valorades en 24.000 euros. Dies després, els va dir que existia una altra factura pendent de 497,42 euros. Els fills van abonar els més de 4.000 euros de suposat deute, però la dona ja li havia pagat l'1 de setembre de 2009 i l'acusat "ho sabia", segons la Fiscalia. De les joies que es va endur, els fills no en van rebre res.
L'home, J. C. H., està acusat d'un delicte continuat d'estafa. A més de la pena de presó, la Fiscalia demana també que torni els més de 28.000 euros als fills de la joiera. El judici es farà a l'Audiència de Lleida el 4 de novembre.
Demanen tres anys a un proveïdor per estafar 28.000 euros a una joiera de la Noguera
Quan la dona va morir, l'home va convèncer les víctimes que la mare li devia diners i que vendria algunes peces pendents
ARA A PORTADA
-
Fèlix Larrosa emula Àngel Ros i planteja la prohibició del vel islàmic als espais públics de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
La justícia de l'Aragó tomba la querella dels exconsellers de Cultura pel cas Sixena Lluís Girona Boffi
-
-
Què pensen els autors de Sant Jordi? Una cinquantena d'entrevistes per conèixer-los a fons Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
29 d’octubre de 2021 a
les 15:07
Actualitzat el
29 d’octubre de 2021 a les
15:10
Et pot interessar
-
Societat
«La llengua es manté viva quan es defensa des del dia a dia»
-
Societat
Correllengua agermanat a Lleida: horaris i activitats
-
Societat
L'estat de Cal Macià arriba als tribunals: la Fiscalia investiga la inacció institucional
-
Societat
La Passió de Cervera tanca la temporada amb un 35% més d'espectadors respecte de l'any passat
-
Societat
«Els clubs de futbol haurien d'incorporar historiadors i antropòlegs als seus equips»
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
