Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment aquest dilluns un ciutadà andorrà com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària. Els fets van succeir durant un control de velocitat que la policia havia muntat al quilòmetre 527 de l'A-2, en sentit Barcelona, a la comarca de la Segarra.
Cap a dos quarts de dotze del matí, el radar va detectar un turisme, amb matrícula andorrana, que circulava a 211 km/h per l'autovia on la velocitat màxima permesa és de 120 km/h. Els agents van aturar el vehicle al terme d'Igualada i van denunciar el conductor per circular a una velocitat penalment punible.
El conductor haurà de comparèixer el 3 de novembre al jutjat de Cervera.
Denunciat un conductor per circular a 211 km/h per l'A-2, a la Segarra
La velocitat màxima permesa a l'autovia és de 120 km/h
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’octubre de 2019 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Societat Alea Teatre prepara un Aquelarre inspirat en el Mil·lenari de Cervera i la llegenda del rei Boig
-
Societat
Arxivades les causes penals contra la residència Fiella de Tremp pel brot mortal de Covid
-
Societat
El català entra a les discoteques de Lleida
-
Societat
Els jardins del Sant Crist tornaran a ser l’escenari de la Diada Universal de la Sardana a Balaguer
-
Societat
Mor Joan Viñas, referent de la medicina, la universitat i la bioètica a Lleida
