Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment aquest dilluns un ciutadà andorrà com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària. Els fets van succeir durant un control de velocitat que la policia havia muntat al quilòmetre 527 de l'A-2, en sentit Barcelona, a la comarca de la Segarra.
Cap a dos quarts de dotze del matí, el radar va detectar un turisme, amb matrícula andorrana, que circulava a 211 km/h per l'autovia on la velocitat màxima permesa és de 120 km/h. Els agents van aturar el vehicle al terme d'Igualada i van denunciar el conductor per circular a una velocitat penalment punible.
El conductor haurà de comparèixer el 3 de novembre al jutjat de Cervera.
Denunciat un conductor per circular a 211 km/h per l'A-2, a la Segarra
La velocitat màxima permesa a l'autovia és de 120 km/h
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Els Bombers donen per controlats o extingits els deu incendis dels darrers dies a Ponent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un motorista ferit greu en precipitar-se per un barranc prop de Josa i Tuixén, a l'Alt Urgell Redacció
Publicat el
01 d’octubre de 2019 a
les 21:36
Actualitzat el
01 d’octubre de 2019 a les
21:39
Et pot interessar
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
-
Societat
Hestia Health Balaguer celebra 30 anys consolidat com un referent assistencial a les comarques de Lleida
-
Societat La Diputació aprova una moció en defensa del català a la Franja de Ponent amb l’única oposició del PP
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
