Els Mossos d'Esquadra van denunciar el passat 19 d'agost a un total de 51 conductors que circulaven amb un excés de velocitat per la carretera C-14, al seu pas per les comarques de la Noguera i l'Alt Urgell. Les infraccions es van registrar en el marc d'un operatiu conjunt de control de la velocitat per part de les Regions Policials de Ponent i del Pirineu Occidental dels Mossos d'Esquadra, entre les localitats de Ponts i Peramola. En total es van controlar més de 1.200 vehicles, dels quals un 4% circulaven a major velocitat de la permesa.
Denunciats 51 conductors a la C-14 en un dia per excés de velocitat
En un operatiu conjunt de les Regions Policials de Ponent i del Pirineu Occidental dels Mossos d'Esquadra.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2011 a
les 16:08
Et pot interessar
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
