Dos professors de l'Aula Municipal de Teatre de Lleida estant essent investigats per haver comés presumptes abusos sexuals a alumnes del centre entre el 2002 i el 2008. La fiscalia ha rebut un denúncia per aquests fets i ha obert unes diligències que finalment s'han acabat arxivant perquè els fets ja han prescrit atès que fa més de deu anys.
En un comunicat, l'Aula assegura que ha fet tot el possible per escatir les responsabilitats en aquest cas que afecta noies "exalumnes", assegura que els fets denunciats no s'han repetit en posterioritat i demana que aquest cas no afecti ni alumnes ni professors.
En aquest sentit, el centre apunta el "màxim respecte i recolzament a les ex-alumnes afectades" alhora que deixa constància de la presumpció d'innocència dels professors "fins que no es demostri el contrari". L'Aula ha convocat reunions amb les famílies de tots els alumnes el proper dimarts i dimecres a les vuit del vespre al mateix centre.
Denunciats dos professors de l'Aula de Teatre de Lleida per presumptes abusos sexuals a alumnes
Els fets haurien passat entre el 2002 i el 2008 | El centre diu que no té constància que s'hagin repetit aquests abusos després del període denunciat, i demana que el cas no afecti alumnes ni professors
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juny de 2019 a
les 22:56
Et pot interessar
-
Societat
Les famílies de l'escola Gaspar de Portolà demanen diàleg per evitar el tancament d'una línia d'I3
-
Societat La collita d'ametlla podria augmentar un 7% enguany a Catalunya
-
Societat Els docents aixequen tots els talls de carreteres en el marc de la vaga arreu de Catalunya
-
Societat
La calor extrema al maig pot encarir gairebé 30 euros les factures domèstiques
-
Societat
Centenars de docents es manifesten a la C-12 a Lleida en una nova jornada de vaga
-
Societat
Tàrrega impulsa «Reconstruïm Pedrolo», una nova experiència educativa sobre l’autor
