Denuncien una agressió a una nena de Balaguer per part de cinc companyes

Les noies es van enganxar en una baralla d’institut

Publicat el 18 de febrer de 2023 a les 19:48
Actualitzat el 21 de febrer de 2023 a les 09:11
Una jove de Balaguer de primer d’ESO ha estat agredida aquesta setmana per part de cinc companyes menors d’edat, de l’Institut Ciutat de Balaguer.

Segons ha pogut saber aquest diari, els fets han passat en el context d'una baralla en la qual la noia que ha alertat de l’agressió també hi participava. La família de la menor ha posat els fets en coneixement de la policia, que han obert una investigació per identificar les autores i escatir els motius de l’agressió.  

La jove ha estat atesa pels facultatius del CAP de Balaguer, que han acreditat que les lesions són compatibles amb les d’una agressió múltiple.

Des del centre s'apunta que la baralla va quedar solucionada el mateix dia i que la direcció va mediar entre les joves involucrades. En aquest sentit, es nega que hi hagués cap pallissa.