Els Bombers de la Generalitat han desallotjat aquest diumenge un restaurant de Lleida que s'ha vist afectat per un petit incendi a la cuina. Els fets han tingut lloc a les 13.54 en un establiment situat a l'N-230 a l'altura del quilòmetre 4 quan s'ha encès una graella.
Tot i que les flames han estat sufocades ràpidament amb un extintor, el foc ha omplert de fum el restaurant i, com a mesura preventiva, s'ha decidit desallotjar els treballadors i els clients. Fins al lloc s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers, que han extingit l'incendi en 15 minuts, i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques quan han atès 'in situ' els cuiners que han resultat intoxicats lleument per inhalació de fum.
Desallotjat un restaurant de Lleida per un incendi a la cuina
Quatre dotacions dels Bombers han treballat en l'extinció del foc
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2015 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
