La Guàrdia Civil de Lleida i la Unitat de Vigilància Duanera han desarticulat un grup organitzat dedicat al tràfic de drogues. L'operatiu es va dur a terme aquest passat dimarts 4 de gener, quan van detectar anomalies en un rotor de corrent altern procedent de Panamà amb destinació Lleida.
Immediatament, els agents van començar a fer gestions per localitzar el destinatari, l'administrador d'una empresa, resident a Lleida. En inspeccionar la mercaderia es van localitzar un total de 537 paquets amb aproximadament 1.050 grams de cocaïna a cadascun, embolicats en plàstics transparents, amb anagrames i dibuixos de diferents marques. El valor al mercat d'aquesta mercaderia rondaria els 20 milions d'euros.
Arran de la troballa, el cos ha pogut desarticular l'organització que es dedicada al tràfic de drogues, operant des de Lleida. D'altra banda s'ha detingut un dels seus integrants, a qui se li imputen els delictes d'organització criminal i tràfic de drogues.
Segons la Guàrdia Civil, aquesta actuació és una de les més importants que s'ha fet en aquest territori els darrers anys, pel que fa a intervencions de cocaïna. Durant els diferents serveis, han donat suport unitats territorials de la comandància de la Guàrdia Civil de Lleida, així com del cos de Bombers de la Generalitat.
Desarticulat a Lleida un grup de tràficants que volia entrar droga per valor de 20 milions
Societat
La Guàrdia Civil ha localitzat un total de 537 paquets
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de gener de 2022 a
les 16:34
Et pot interessar
-
Societat
Entitats del tercer sector de Lleida fan una acció reivindicativa per reclamar noves polítiques d'habitatge assequible
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
