Desenes de persones han acampat aquest dilluns a la nit a la plaça Sant Joan de Lleida per mostrar la seva solidaritat envers els tres joves que estan acusats d'amenaçar un carceller de la presó de Lleida i d'obstrucció a la justícia. L'acció s'ha dut a terme per defensar l'absolució dels encausats, a qui se'ls hi demana fins a sis anys de presó.
Aquesta situació ha anat generant un moviment de protesta que ha desenvolupat accions com l'acampada d'aquest dilluns o la presentació d'una moció a la Paeria contra la tortura policial, una proposta que va ser tombada gràcies a diversos grups polítics del plenari, entre els quals el PSC.
Desenes de persones acampen a la plaça Sant Joan per demanar l'absolució de tres joves
Societat
Els acampats han demostrat la seva solidaritat amb els acusats, a qui se'ls hi demana fins a sis anys de presó per amenaçar un carceller i obstrucció a la justícia
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
Publicat el
26 d’abril de 2016 a
les 01:00
Actualitzat el
26 d’abril de 2016 a les
01:09
Et pot interessar
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
-
Societat
El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa
-
Societat L’incendi de la Llitera ja és el pitjor de l’any a la península
