Desenes de persones han acampat aquest dilluns a la nit a la plaça Sant Joan de Lleida per mostrar la seva solidaritat envers els tres joves que estan acusats d'amenaçar un carceller de la presó de Lleida i d'obstrucció a la justícia. L'acció s'ha dut a terme per defensar l'absolució dels encausats, a qui se'ls hi demana fins a sis anys de presó.
Aquesta situació ha anat generant un moviment de protesta que ha desenvolupat accions com l'acampada d'aquest dilluns o la presentació d'una moció a la Paeria contra la tortura policial, una proposta que va ser tombada gràcies a diversos grups polítics del plenari, entre els quals el PSC.
Desenes de persones acampen a la plaça Sant Joan per demanar l'absolució de tres joves
Els acampats han demostrat la seva solidaritat amb els acusats, a qui se'ls hi demana fins a sis anys de presó per amenaçar un carceller i obstrucció a la justícia
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2016 a les 01:00
Actualitzat el 26 d’abril de 2016 a les 01:09
Et pot interessar
-
Societat
Les reserves de neu de Lleida es disparen fins a un 40% de la mitjana
-
Societat
Lleida, única província catalana que perd autònoms
-
Societat
Satisfacció a Lleida per l'aturada de la ratificació de UE-Mercosur
-
Societat
«No hi ha alternativa a Rodalies. No puc anar a treballar»
-
Societat
L’exportació d’oli d’oliva s’enfonsa un 40% el 2025 i arrossega les vendes lleidatanes
-
Societat
La lleidatana Rodi recompra la participació de Michelin després de 15 anys de col·laboració
