Els Agents Rurals van localitzar a la serra del Montsec una instal·lació per a la pràctica d'slackline molt propera a un niu d'àliga cuabarrada (Aquila fasciata). Així, van identificar els responsables i van comissar cautelarment les línies.
Amb l'ajuda d'un dron, van constatar que els ocells adults havien abandonat el niu i l'ou que hi havia, probablement per les molèsties dels usuaris de la instal·lació que no comptava amb llicència municipal ni de la propietat del terreny.
Els agents van traslladar l'ou al centre de fauna de Vallcalent per fer-li la necròpsia. Segons el cos, a la zona hi havia senyalització de prohibició temporal d'escalada, però algú l'havia arrencada. Els fets poden ser constitutius d'un delicte contra la fauna.
Desmantellen al Montsec una instal·lació d'esports d'equilibri que afectava un niu d'àliga
Els ocells adults havien abandonat el niu i l'ou que hi havia, probablement per les molèsties dels usuaris
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juliol de 2021 a
les 18:28
Actualitzat el
06 de juliol de 2021 a les
18:32
Et pot interessar
-
Societat
Ipcena denuncia males olors i contaminació per part d'una empresa d'extracció de pinyola
-
Societat El reforç d’exàmens de la DGT amplia un 75% les proves pràctiques al Pirineu
-
Societat
Els Mossos identifiquen les menors que van apallissar-ne una altra i traslladen el cas a la Fiscalia
-
Societat Les exportacions lleidatanes continuen en caiguda al març i reculen un 3,7% amb 233,4 milions
-
Societat
El Premi Miravisions de Fotoperiodisme obre el termini de presentació de candidatures de la sisena edició
-
Societat
Balsells obre la setmana de l'Aplec: «La festa ens iguala a tothom»
