Els Mossos d'Esquadra, acompanyats d'una comitiva judicial, han desmantellat aquest dijous a partir de les deu del matí un cultiu interior de marihuana ubicat en una nau de grans dimensions del polígon industrial de Torrefarrera, al Segrià. De moment encara es desconeix el volum exacte de la plantació tot i que per la grandària de l'espai que ocupava hi hauria centenars de plantes que els agents han començat a retirar de la instal·lació.
Almenys tres homes ja van ser detinguts dimecres com a suposats responsables del cultiu i aquest dijous eren presents a l'escorcoll i decomís custodiats i emmanillats pels agents. Els detinguts són d'origen albanès i la investigació sobre el cas continua oberta.
Desmantellen un cultiu interior de marihuana en una nau industrial del polígon de Torrefarrera
Els Mossos d'Esquadra han detingut almenys tres persones
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2021 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Societat Alea Teatre prepara un Aquelarre inspirat en el Mil·lenari de Cervera i la llegenda del rei Boig
-
Societat
Arxivades les causes penals contra la residència Fiella de Tremp pel brot mortal de Covid
-
Societat
El català entra a les discoteques de Lleida
-
Societat
Els jardins del Sant Crist tornaran a ser l’escenari de la Diada Universal de la Sardana a Balaguer
-
Societat
Mor Joan Viñas, referent de la medicina, la universitat i la bioètica a Lleida
