Dos homes amb nombrosos antecedents van ser detinguts aquest dijous a la tarda acusats d'atracar un establiment de la Corporació Alimentària de Guissona (CAG) a Torregrossa (Pla d'Urgell), on van ruixar amb esprai les dues dones que es trobaven al local i es van endur la bossa de mà d'una d'elles, segons informen els Mossos d'Esquadra.
Els fets van passar cap a un quart de dues i quan els homes van marxar del lloc amb cotxe van tenir un accident on es van veure implicats dos vehicles més. A conseqüència del xoc, una persona va resultar ferida lleu.
Els presumptes atracadors van continuar la fugida a peu i finalment els mossos els van detenir quan faltaven deu minuts per les quatre de la tarda al costat de la N-240 a les Borges Blanques, a l'altura de la Masia Salat. Els arrestats tenen 31 i 35 anys i són veïns de Lleida.
Detenen dos atracadors a Torregrossa després de tenir un accident i fugir a peu
Van ruixar dues dones amb un esprai i es van endur una bossa de mà
ARA A PORTADA
-
-
Només el 5% dels brots de pesta porcina africana a la Unió Europea han arribat a les granges el 2025 Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Mercolleida aplica una rebaixa històrica del preu del porc després dels casos de pesta Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 15 de juliol de 2016 a les 18:32
Actualitzat el 15 de juliol de 2016 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
-
Societat
Els ramaders confien que les mesures de bioseguretat frenin l’avenç de la pesta porcina
-
Societat
Desallotjat el bloc del carrer Santiago Rusiñol de Borges en un operatiu sense incidents
-
Societat
Els tractors tornen a Lleida per exigir canviar les ZEPA
-
Societat Entre l'expansió i l'emergència: la pesta porcina posa a prova el motor econòmic de Lleida
