Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous un home, de 56 anys, de nacionalitat espanyola i una dona, de 44 anys i nacionalitat russa, i n'investiguen un altre de 46 anys, tots veïns de Tàrrega, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força.
La investigació va començar l'abril de l'any passat arran d'un robatori en una cafeteria de la plaça del Carme de la capital de l'Urgell. Els suposats autors van intentar forçar les portes de l'establiment i finalment van accedir al magatzem annex, on guardaven eines, material i productes del local.
Van sostreure eines elèctriques, pots de pintura, una màquina de soldar i eines variades i cablejat amb un valor total superior als 5.000 euros, entre altres. Arran de les investigacions, els Mossos van poder determinar que els autors serien tres persones que vivien prop del lloc dels fets.
Aquest dijous els mossos han detingut els dos presumptes autors i n'han denunciat penalment un tercer. Tots dos detinguts han quedat en llibertat amb càrrecs després de declarar a comissaria amb l'obligatorietat de presentar-se davant l'autoritat judicial quan siguin requerits.
Detenen dues persones per un robatori en un magatzem de Tàrrega
Els presumptes autors van robar diverses eines valorades en més de 5.000 euros, s'investiga una tercera persona implicada en el robatori
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2021 a les 17:45
Et pot interessar
-
Societat Balaguer, escenari de la pel·lícula «Killder», de Joan Ramon Armadàs
-
Societat Oliana i Rialb obren comportes per fer front a noves pluges
-
Societat Avancen els treballs per reparar la filtració a la part alta de la presa de Rialb
-
Societat Ponent i les Terres de l'Ebre, en alerta per pedregades, ventades, esclafits i tornados