Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous un home, de 56 anys, de nacionalitat espanyola i una dona, de 44 anys i nacionalitat russa, i n'investiguen un altre de 46 anys, tots veïns de Tàrrega, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força.
La investigació va començar l'abril de l'any passat arran d'un robatori en una cafeteria de la plaça del Carme de la capital de l'Urgell. Els suposats autors van intentar forçar les portes de l'establiment i finalment van accedir al magatzem annex, on guardaven eines, material i productes del local.
Van sostreure eines elèctriques, pots de pintura, una màquina de soldar i eines variades i cablejat amb un valor total superior als 5.000 euros, entre altres. Arran de les investigacions, els Mossos van poder determinar que els autors serien tres persones que vivien prop del lloc dels fets.
Aquest dijous els mossos han detingut els dos presumptes autors i n'han denunciat penalment un tercer. Tots dos detinguts han quedat en llibertat amb càrrecs després de declarar a comissaria amb l'obligatorietat de presentar-se davant l'autoritat judicial quan siguin requerits.
Detenen dues persones per un robatori en un magatzem de Tàrrega
Els presumptes autors van robar diverses eines valorades en més de 5.000 euros, s'investiga una tercera persona implicada en el robatori
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de març de 2021 a
les 17:45
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 23 i 24 de maig
-
Societat
Jonathan Nuevo: l’apòstol de la forquilla
-
Societat
Lleida prepara els fogons de l’Aplec
-
Societat
Impulsen una planta solar fotovoltaica amb gairebé 18.000 panells a l'Urgell
-
Societat
El Govern destina 10 milions per garantir el relleu generacional al camp català
-
Societat
La Paeria passa a ser l'accionista majoritària d'Edullesa i aplana el camí per fusionar-la amb Mercolleida
