El jutjat de guàrdia de Lleida ha acordat aquest dissabte la llibertat provisional de l'alcalde de Puigverd de Lleida, Josep Solsona, detingut aquest divendres acusat d'un presumpte delicte de violència de gènere en l'àmbit familiar. L'investigat i els testimonis han declarat davant el jutge aquest dissabte, el qual no ha acordat cap ordre d'allunyament o protecció.
El jutjat de guàrdia de Lleida ha rebut Solsona per presumptes delictes d'amenaces i coaccions, lesions i amenaces en l'àmbit de violència de gènere, maltractament en l'àmbit familiar i agressió sexual a menor d'edat. Segons informen fonts judicials, cada causa serà remesa al jutjat competent i Solsona manté la condició d'investigat.
Puigverd va arribar al capdavant del govern municipal de Puigverd de Lleida l'agost de 2022, després de guanyar una moció de censura contra l'aleshores alcaldessa Sandra Barberà, de Tots Fem Puigverd (ERC) amb el suport d'Alternativa per Puigverd (PSC). Els socialistes argumentaven que Barberà havia incomplert l'acord de govern que establia ells ocuparien l'alcaldia el darrer any de mandat i van optar per impulsar Solsona.
Detenen l'alcalde de Puigverd de Lleida per violència de gènere
El jutge ha deixat en llibertat Josep Solsona després de declarar juntament amb els testimonis i Junts l'ha suspès de militància
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2024 a
les 09:15
Actualitzat el
12 d’abril de 2024 a les
15:38
Et pot interessar
-
Societat El Segarra-Garrigues comença a subministrar aigua de boca a 14 municipis de la Segarra
-
Societat
Rescaten un excursionista atrapat per una allau al Pallars Sobirà entre el coll de Bassiero i l’Estany Gelat
-
Societat
El Govern insta a modernitzar els regadius perquè «la sequera tornarà»
-
Societat
Denuncien un furtiu per haver instal·lat 30 llaços per capturar mamífers a Juneda
-
Societat
Neix «El Cor de l'Oest» per impulsar el turisme a set municipis de Ponent
-
Societat
Tremp-Lleida, la primera autopista de drons sanitaris de l'Estat
