El raper lleidatà Pau Rivadulla "Pablo Hasél" ha estat detingut aquest dimecres pels Mossos d'Esquadra per prendre-li declaració per la seva implicació en els enfrontaments amb periodistes a la tancada d'estudiants a la Universitat de Lleida (UdL) al juny de 2016, han informat la policia catalana, que han precisat que el cantant ha sortit de la comissaria després de declarar.
En una tancada d'estudiants en protesta per la presència policial a la universitat, un grup de joves, entre els quals es trobava Hasél, suposadament va copejar, insultar i va amenaçar periodistes, fotògrafs i càmeres. Els periodistes de TV3 van denunciar-lo per aquests fets.
El raper va ser condemnat l'any passat per l'Audiència Nacional per enaltiment del terrorisme a dos anys de presó, en una sentència que va ratificar el Tribunal Suprem, i fa unes setmanes va ser jutjat per amenaces en una cançó a l'alcalde de Lleida, el socialista Àngel Ros.
Detenen Pablo Hasél per declarar per l'enfrontament amb periodistes
Els fets van passar el mes de juny a la Universitat de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2017 a les 23:06
Et pot interessar
-
Societat
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Lleida guanya pes en la nova compra d’habitatges socials: Incasòl adquirirà 98 pisos a la ciutat
-
Societat
L'interior dels Jutjats de Cervera es millorarà per adaptar-lo a un futur tercer jutjat
