La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut un home de 54 anys, natural del Marroc i veí de Lleida, acusat de maltractar una dona a qui els efectius, que havien estat alertats per una baralla en un pis del carrer Taquígraf Martí, van veure amb un ull morat.
Els agents van haver de requerir la presència dels bombers davant la negativa del detingut a obrir la porta del pis on suposadament s'havia produït la baralla. Un cop l'home va sentir com aquests colpejaven la porta, va obrir i van trobar la dona, de 46 anys i a qui van acompanyar al CAP de Prat de la Riba de Lleida per comprovar el seu estat físic. Mentre, el presumpte agressor està acusat d'un delicte de maltractament en l'àmbit de la llar.
Detenen un home acusat de maltractar una dona al seu pis de Lleida
Societat
L'home es va negar a obrir la porta a la Guàrdia Urbana, que van requerir el suport dels Bombers
ARA A PORTADA
-
-
Política La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Andorra abaixa el preu dels carburants per frenar la fuga de clients cap a la Seu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Impulsen una campanya per ajudar la família de la nena morta a les piscines de Balaguer Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
15 d’abril de 2021 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Societat
L’aeroport d'Alguaire construeix el segon hangar més gran de Catalunya
-
Societat
Les autoescoles lleidatanes planten cara a la DGT pel col·lapse en els exàmens
-
Societat
La inflació baixa tres dècimes al juny a Ponent i al Pirineu
-
Societat La compravenda d’habitatges cau un 6% a Lleida amb un fort retrocés de l’obra nova
-
Societat
L'IEI dona el tret de sortida a la Festa Major amb Alba Segarra i Sound de Secà
-
Societat
Almenar estrena el nou CAP amb l’objectiu de millorar l’atenció de 10.000 habitants
