Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts un veí de Balaguer, de 32 anys i nacionalitat marroquina, com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb força a interior de domicili. La detenció va ser el resultat d'una investigació que la policia va obrir al març, arran de dos robatoris en habitatges de la Noguera, en concret en una casa de Fontllonga i en una altra de Tartareu.
En el moment dels assalts no hi havia ningú als domicilis, la qual cosa va facilitar que el lladre pogués regirar totes les dependències i sostreure diners, joies i tot tipus d'aparells electrònics, segons han explicat els mossos, que no descarten que el detingut pugui estar implicat en altres fets delictius similars.El primer robatori va tenir lloc el 2 de març en una casa de Fontllonga. Un desconegut va esbotzar la porta de fusta del darrera de la casa per accedir a l'interior. El segon, es va cometre el 30 de març en una casa de Tartareu. En aquesta ocasió el lladre va accedir a la zona del jardí i va forçar les portes corredores d'alumini per entrar a l'habitatge.
Així, els mossos van detenir dimarts passat, 31 de març, el presumpte autor dels dos robatoris. El mateix dia la policia va accedir al domicili de l'arrestat i la seva parella ocupaven de manera il·legal, situat al carrer Jacint Verdaguer de Balaguer. Durant l'escorcoll els agents van localitzar 46 objectes que podien estar sostrets, entre els quals, nombrosos aparells informàtics, telèfons mòbils i joies.
Els mossos mantenen la investigació oberta ja que no descarten que el detingut pugui estar implicat en altres fets delictius. Les indagacions policials se centren en determinar la procedència d'alguns dels objectes localitzats durant l'escorcoll al domicili de l'implicat.
Detenen un veí de Balaguer per dos robatoris en domicilis de la Noguera
La policia va trobar al domicili de l'arrestat diferents objectes que podien estar sostrets com ara aparells informàtics, telèfons mòbils i joies
ARA A PORTADA
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
-
Unió de Pagesos posa el focus en la fauna i el regadiu per reforçar el sector agrari a Ponent Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Punxades massives a l’A-2 forcen un contracte d’emergència per renovar el ferm a la Segarra Àlvar Llobet i Sotelo
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
Publicat el
02 d’abril de 2015 a
les 23:48
Actualitzat el
02 d’abril de 2015 a les
23:49
Et pot interessar
-
Societat
Treballem per Balaguer defensa la legalitat de la pista d'atletisme i destaca l'aval de la Generalitat
-
Societat
Alerta per mal temps durant el Carnaval de Lleida: la Paeria revisa els arbres
-
Societat
Els millors Carnavals de Ponent: 14 i 15 de febrer
-
Societat
Les rebaixes contribueixen a baixar més d'un punt la inflació al gener a Lleida
-
Societat Pimec retreu al Govern que no fes advertiments «quirúrgics» davant les ventades
-
Societat
SOS cereals: necessiten 40 dies sense pluja per salvar-se
