Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dilluns a Lleida una veïna de la ciutat de 56 anys, amb nombrosos antecedents, com a presumpta autora d'un robatori amb violència a un home d'edat avançada.
Cap a les 11 hores la dona va passar per davant una terrassa d'un bar del carrer Prat de la Riba de la capital del Segrià, moment que hauria aprofitat per endur-se un bitllet de 20 euros que un client portava a la butxaca de la camisa. Aquest, en adornar-se'n, va demanar a la dona que li tornés els diners però aquesta s'hi va negar i va espentejar l'home, segons fonts policials.
Dos clients van sortir de l'interior de l'establiment per ajudar la víctima, un home de 77 anys, i també van aconseguir retenir l'assaltant, que finalment va ser detinguda pels mossos.
Detenen una veïna de Lleida per robar amb força un ancià en una terrassa d'un bar
La dona té 56 anys i nombrosos antecedents
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’agost de 2016 a
les 22:58
Actualitzat el
02 d’agost de 2016 a les
23:00
Et pot interessar
-
Societat
Les temperatures extremes augmenten l’activitat a urgències
-
Societat
Arriben a Alguaire els esquiadors suecs del primer vol d'hivern de Quality Travel
-
Societat
Lleida busca la veu jove de la Festa Major 2026
-
Societat
Les pluges dificulten la recol·lecció del cereal de Ponent
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Lleida: 7 i 8 de febrer
-
Societat
La carn de senglar s’acumula als congeladors i els majoristes planten cara a la Generalitat
