La Guàrdia Civil va detenir aquest dijous un conductor de 52 anys amb residència a Murcia, J.A.C.R, per un delicte de contraban. Els fets es van produir en un tram de la carretera de Bassella quan en la inspecció del vehicle que conduïa, un Fiat Doblo, van trobar 4.500 paquets de tabac valorats en 16.575 euros.
El conductor i únic ocupant del vehicle va passar a disposició judicial al Jutjat d’Instrucció de Solsona i el tabac i el vehicle van quedar decomissats a disposició de l’autoritat judicial.
Es dona el cas de que aquesta mateixa persona va ser inculpada per una infracció de contraban el passat 26 de gener quan components de la mateixa unitat van descobrir al vehicle que conduïa, en aquesta ocasió un Opel Zafira, la quantitat de 950 paquets de tabac de la marca Malboro, valorades en 4.037,50 euros.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2011 a les 17:37
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància