La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest dilluns un jove de 27 anys de nacionalitat marroquina per agredir la seva xicota de 22 anys. Els fets han passat a tres quarts de nou del vespre quan una patrulla ha vist la parella discutint al carrer d'Indíbil i Mandoni del barri de la Mariola i de cop i volta van observar com el noi agafava la noia pel coll mentre li cridava i de sobte va començar a donar-li cops de puny.
Ràpidament els agents han intentat separar el noi, que intentava treure un objecte de la butxaca i posteriorment van comprovar que era una navalla.La jove ha estat atesa pels serveis sanitaris pels cops de puny que havia rebut. Els agents han detingut l'agressor com a suposat autor d'un delicte de violència de gènere i han iniciat les diligències corresponents.
Detingut a Lleida un jove moments abans de treure un ganivet per agredir la seva parella
La Guàrdia Urbana va veure la parella mentre discutien en un carrer del barri de la Mariola quan el noi va començar a donar cops de puny a la noia
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2015 a les 23:35
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural