Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts un home de 48 anys, de nacionalitat algeriana i veí de Mollerussa, com a suposat autor d'un delicte de lesions. Els fets van tenir lloc el 2 de maig, a les cinc de la tarda al carrer Domènec Cardenal de la capital del Pla d'Urgell.
Tot apunta que un home, que creuava el carrer, va ser recriminat pel conductor d'un vehicle i es va iniciar una disputa. Llavors, el conductor va agredir al vianant amb una navalla. La víctima va haver de ser atesa al CAP del municipi, on li van aplicar punts de sutura.
La investigació iniciada pels mossos de la comissaria de Mollerussa va permetre identificar l'autor de la ganivetada, que va ser localitzat i detingut a la partida de lo Tossal Roig del Palau d'Anglesola.
En l'escorcoll del vehicle del detingut es va localitzar, amagada al compartiment de la porta del conductor, la navalla amb la qual, suposadament, hauria comès l'agressió. El detingut, amb antecedents, ha passat aquest dimecres a disposició judicial davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detingut a Mollerussa per agredir amb una navalla un vianant en una discussió de trànsit
La víctima va ser atesa al CAP del municipi, on li van aplicar punts de sutura
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de maig de 2021 a les 17:20
Et pot interessar
-
Societat
Així serà el Carnestoltes del Congre de Balaguer
-
Societat
Els pagesos bloquegen l’A-2 a Fondarella contra l’acord UE-Mercosur
-
Societat
Fred siberià a Lleida: els termòmetres més baixos de la dècada
-
Societat
La Generalitat activa Torreblanca-Quatre Pilans: obres el 2027
-
Societat
Lleida, entre les províncies amb menys militars a l'exèrcit espanyol
-
Societat
Cop de fred pirinenc: alerta per neu acumulada aquesta nit i demà
