La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir diumenge un veí de Lleida, de 35 anys com a presumpte autor d'un delicte de maltractament en l'àmbit de la llar. Cap a dos quarts de deu de la nit, una dona va requerir la presència del cos a un domicili de la plaça Ricard Viñes després de ser amenaçada de mort per la seva parella sentimental.
En arribar al lloc, els agents van trobar la dona, de 50 anys, nerviosa i plorant. Aquesta va explicar a la policia que les amenaces i insults eren constants, i fins i tot, alguna vegada l'hauria agafat pel coll però tot i això mai l'havia arribat a denunciar. Mentre els agents entrevistaven la víctima, l'home es va presentar al pis i va ser arrestat per la Urbana.
Detingut per amenaçar de mort la seva parella a Lleida
La víctima va denunciar que rebia amenaces i insults de forma constant però mai ho havia denunciat
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
16 d’agost de 2021 a
les 15:04
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
