Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí d'Arbeca (Garrigues) de 27 anys acusat de conrear marihuana en una illa de l'estany d'Ivars i Vila-Sana (Pla d'Urgell). L’home cultivava la droga perquè passés desapercebuda en un punt allunyat i de difícil accés.
Els agents van trobar testos amb plantes a punt per ser trasplantades i restes que indicarien que ja hi hauria hagut abans una plantació. El noi va ser detingut dimarts però va quedar en llibertat amb càrrecs després de declarar.
També es va denunciar una altra persona. S'investiga si aquest cas podria tenir alguna relació amb l'incendi que divendres a la nit va cremar totalment una caseta d'informació de l'estany i que tot indica que hauria estat provocat.
Detingut per cultivar marihuana en ple estany d’Ivars
L’home feia créixer la droga en una illa per passar desapercebut
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2015 a les 10:57
Actualitzat el 31 de maig de 2015 a les 10:58
Et pot interessar
-
Societat
Ben Harper, Santiago Auserón i Asian Dub Foundation, caps de cartell del Mud
-
Societat
Ferrocarrils començarà a operar a l’estiu amb els quatre nous trens a les línies de Lleida a Cervera i Terrassa
-
Societat El tren de Lleida-La Pobla incrementa l'oferta i ajusta els horaris a partir del 19 de gener
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec tanca el 2025 amb més de 30.000 visitants
-
Societat
Mor Josep Porta, pare de la memòria visual de Lleida
-
Societat
Així serà el Carnestoltes del Congre de Balaguer
