Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí d'Arbeca (Garrigues) de 27 anys acusat de conrear marihuana en una illa de l'estany d'Ivars i Vila-Sana (Pla d'Urgell). L’home cultivava la droga perquè passés desapercebuda en un punt allunyat i de difícil accés.
Els agents van trobar testos amb plantes a punt per ser trasplantades i restes que indicarien que ja hi hauria hagut abans una plantació. El noi va ser detingut dimarts però va quedar en llibertat amb càrrecs després de declarar.
També es va denunciar una altra persona. S'investiga si aquest cas podria tenir alguna relació amb l'incendi que divendres a la nit va cremar totalment una caseta d'informació de l'estany i que tot indica que hauria estat provocat.
Detingut per cultivar marihuana en ple estany d’Ivars
L’home feia créixer la droga en una illa per passar desapercebut
ARA A PORTADA
-
Escac al camp català: El conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
-
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants Redacció
Publicat el
31 de maig de 2015 a
les 10:57
Actualitzat el
31 de maig de 2015 a les
10:58
Et pot interessar
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
-
Societat
Mor Lluís Garrofé, referent de l'excursionisme català
-
Societat
Alcaldes del Pla d’Urgell alerten de la manca de metges i exigeixen solucions
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
