Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts un home, de 35 anys, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. La policia va obrir una investigació a mitjan maig davant la possible existència d'una plantació de marihuana en una casa del carrer de l'Església dels Omells de na Gaia (Urgell).
Després de diverses vigilàncies, els Mossos van recopilar diferents indicis que apuntaven que podia tractar-se d'una plantació d'interior i també van identificar-ne el suposat responsable. Dimarts al matí, la policia va entrar a la casa on va trobar, en diverses estances del soterrani, 102 plantes de marihuana en avançat estat de creixement, a més de cinc bosses amb cabdells i material i estris per al cultiu.
Els investigadors també van constatar que el suposat responsable de la plantació havia manipulat la instal·lació fent una connexió fraudulenta a la xarxa elèctrica.
Davant dels fets, els Mossos d'Esquadra van detenir l'home, que estava dins del domicili en el moment de l'entrada policial, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública i defraudació del fluid elèctric. L'arrestat, amb antecedents, passarà pròximament a disposició judicial davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Cervera.
Detingut per cultivar un centenar de plantes de marihuana en una casa dels Omells de na Gaia
Els Mossos van obrir una investigació al maig arran dels indicis de l'existència d'una plantació d'interior al poble
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juliol de 2022 a
les 18:57
Actualitzat el
27 de juliol de 2022 a les
18:59
Et pot interessar
-
Societat «No és un problema que el burca es vegi pels carrers»
-
Societat
La Paeria preveu atendre uns 240 migrants al dia per tramitar la regularització
-
Societat
Les recomanacions literàries en clau local de les llibreries de Ponent
-
Societat Les recomanacions literàries dels llibreters lleidatans per Sant Jordi
-
Societat
Ni cansats ni callats: Lleida surt al carrer pel Correllengua
-
Societat
Fèlix Larrosa emula Àngel Ros i planteja la prohibició del vel islàmic als espais públics de Lleida
