Detingut per gravar treballadores i clients als lavabos de clíniques dentals de Lleida

Els mossos van localitzar diferents aparells amagats a vestidors i un lavabo de les consultes, després de la denúncia d'una empleada | L'home hauria col·locat càmeres ocultes a les clíniques que regentava

Publicat el 18 d’agost de 2016 a les 16:27
Actualitzat el 18 d’agost de 2016 a les 16:28
Els Mossos d'Esquadra van detenir el dilluns 8 d'agost el propietari de tres clíniques dentals, situades a Bellpuig, les Borges Blanques i el Pont de Suert, per haver instal·lat presumptament càmeres de vídeo amagades en vestidors i en un lavabo de les consultes suposadament amb l'objectiu d'espiar a treballadores i clients.

Una treballadora de Novadent va posar els fets en coneixement de la policia en descobrir la seva filla, menor d'edat, una càmera al lavabo de la clínica de Bellpuig, segons avança aquest dijous el diari Segre.

Arran de la denúncia, els mossos van localitzar i intervenir càmeres ocultes en els vestidors de les clíniques, a més de la del lavabo, motiu pel qual van arrestar el presumpte responsable de la col·locació dels aparells, segons han confirmat fonts policials.

Així mateix, els mossos també van intervenir ordinadors en els habitatges propietat del detingut del Pont de Suert i les Borges. Aquest rotatiu també assegura que altres dues treballadores s'haurien sumat a la denúncia presentada per la primera empleada.

Després de prendre-li declaració als jutjats de Cervera dijous passat, la jutge va imputar al propietari de les clíniques pels delictes de pornografia infantil i revelació de secrets, segons recull el rotatiu lleidatà.

El detingut, protètic de professió, va quedar en llibertat amb càrrecs. La policia investiga ara si les imatges enregistrades haurien pogut ser difoses.